Doprava a platba, věrnostní program

VĚRNOSTNÍ PROGRAM:
V našem eshopu máme pro Vás - naše zákazníky věrnostní program již od částky 1000 Kč. Rozpis slev je níže, REGISTRACE se tedy opravdu vyplatí a to hlavně pro ty z Vás, kteří u nás nakupují pravidelně (za což jsme velmi vděční).
Nakoupili jste u nás před delší dobou? I tak je sleva Vaše! Věrnostní program je pro všechny :-).

Slevy v % jsou pro tyto částky:

Nákup celkem za 1000 Kč - sleva 1%
Nákup celkem za 2000 Kč - sleva 2%
Nákup celkem za 3000 Kč - sleva 3%
Nákup celkem za 4000 Kč - sleva 4%
Nákup celkem za 5000 Kč - sleva 5%

Poznámka: pokud se zaregistrujete pomocí checkboxu Chci se registrovat v e-shopu ve třetím kroku objednávky, věrnostní sleva se na první objednávku neaplikuje, i když splníte limit pro její uplatnění. Sleva bude aplikována na druhou a všechny další objednávky, pokud budete jako zákazník pod svým účtem přihlášen. Doporučujeme nezapomínat se před objednáním zboží přihlásit, abyste viděli vždy výši Vaší slevy a aby se Vám nákupy správně přičetli. Pokud byste na to přeci jen zapomněli, kontaktujte nás emailem a Vaši objednávku připíšeme k Vašemu účtu ručně. 

PLATBA aneb zboží je možné uhradit těmito způsoby:

1) Bankovním převodem
2) Dobírkou (u objednávek nad 5000 Kč si vyhrazujeme právo zálohy na zboží ve výši 50% z ceny, která je splatná před odesláním zásilky, zbytek částky je možné hradit dobírkou)
3) Kartou nebo v hotovosti na prodejně PetsHits.cz, Višňová 569, Milovice
4) přes platební bránu Shoptet Pay 

U objednávek na DOBÍRKU nad 5000 Kč požadujeme uhrazení 50% z ceny objednávky. Vyčkejte prosím na vystavení proforma faktury. Zbytek ceny je možné zaplatit "dobírkou". 
V případě nepřevzetí zásilky na dobírku vymáháme všechny marně vynaložené náklady s odesláním balíčku a to i způsobem předání pohledávky vymáhací agentuře. Berte to tedy prosím v potaz. Začínají se nám množit nepřevzaté zásilky na dobírku a tyto náklady opravdu striktně vyžadujeme uhradit.  


DOPRAVA aneb doručení zboží je možné těmito způsoby:
Česká pošta - balík do balíkovny (do 15 kg): cena 69 Kč

Česká pošta - balík do ruky (do 31 kg): cena 109 Kč

Zásilkovna - doručení na výdejní místo (do 5 kg): 69 Kč
Zásilkovna - doručení na výdejní místo (do 15 kg): 139 Kč
Zásilkovna - doručení na adresu (Home Delivery) do 5 kg: 109 Kč
Zásilkovna - doručení na adresu (Home Delivery) do 15 kg: 159 Kč

PPL
- doručení na adresu
✔️ (do 2 kg): 109 Kč
✔️ (2-5 kg): 119 Kč
✔️ (5-10 kg): 139 Kč
✔️ (10-20 kg): 149 Kč
✔️ (20-31 kg): 169 Kč


PPL Parcel - doručení na výdejní místo sítě PPL
✔️ (do 2 kg): 79 Kč
✔️ (2-5 kg): 89 Kč
✔️ (5-10 kg): 99 Kč
✔️ (10-20 kg): 125 Kč
✔️ (20-31 kg): 149 Kč

Osobní odběr - prodejna PetsHits.cz: cena 0 Kč

Doprava Milovice - doprava v obci Milovice nad Labem, Benátecká Vrutice a Boží Dar. Doprava probíhá od pondělí do pátku v čase 18-21 hod. Cena: 0 Kč

Doprava okolí Milovice - platí pro obce: Lysá nad Labem, Zbožíčko, Benátky nad Jizerou, Jiřice, Lipník, Straky, Stratov, Všejany - ostatní obce na dotaz.
Doprava probíhá od pondělí do pátku v čase 18-21 hod. Hodinové časové rozmezí bude upřesněno den předem. Cena: 49 Kč

DOPRAVA ZDARMA pro zásilky nad 1999 Kč do váhy 31 kg: 
Doprava zdarma je pro zásilky do 31 kg (i s obalem) a pro objednávky nad 1999 Kč.
Pro dopravu ZDARMA u zásilek nad 15 kg není možné využít jiného přepravce než Českou poštu. Pokud by Vaše zásilka přesáhla uvedenou hmotnost, bude Vám účtována doprava jen 1x (tedy doplatek za druhý balíček, první balíček máte zdarma).
Například budete mít objednávku za 2001 Kč, váha zásilky 40 kg - balíček musíme poslat ve 2 zásilkách a vy platíte poštovné jen 1x. Bohužel v jedné zásilce opravdu nemůžeme zaslat balíček přesahující 30 kg ve zboží (31 kg i s obalovým materiálem). Dopravci nám takové zásilky nevezmou. 

Naše vlastní doprava nemá omezenou váhu zásilky. Doprava za atypické zásilky je 299 Kč. Pro atypické zásilky není možné využít "dobírku".  Maximální váha zásilky s atypickou dopravou je 90 kg. Pro těžší Vás budeme případně kontaktovat.

Jak nakupovat?
Veškeré zásilky se expedují z naší prodejny v Milovicích. Zboží, které máme aktuálně na prodejně, je označeno štítek SKLADEM PRODEJNA. V našem eshopu můžete využít spousty filtrů, které pro Vás postupně doděláváme, ale již nyní jsou funkční filtry na skladovou dostupnost. Potřebujete-li tedy zboží ihned (i v případě osobního odběru), stačí v levém menu zaškrtnout filtr Skladem prodejna. Filtr najdete v každé kategorii i podkategorii. 
Stejně tak jsou k dispozici i filtry na různé detailnější parametry, jako je například:
- velikost plemene
- zaměření (sterilizace, bezoáry, monoprotein, nadváha atp.)
- řady krmiv (holistické, superprémiové, prémiové)
- zátěž
- a samozřejmě v neposlední řadě veškeré námi nabízené značky
Pokud tedy něco hledáte, doporučujeme filtry využít pro usnadnění hledání. 
Připravuje filtry i na barvy a další parametry :-). 

Dorazila Vám poškozená zásilka? 
I když je to málo pravděpodobné, mějte prosím na paměti, že vždy existuje riziko poškození zásilky během její přepravy. Doporučujeme vám proto při příjmu balíku věnovat pozornost jeho vizuální kontrole. Pokud zjistíte jakékoli známky poškození, neváhejte požádat kurýra o vyhotovení "protokolu o poškození zásilky", který následně společně s kurýrem vyplňte. Ideální je také, když můžete zásilku ihned zdokumentovat pomocí mobilního telefonu – fotografie výrazně usnadní jakýkoli reklamační proces. Po převezetí můžete zásilku v pohodě rozbalit ve svém domově. Pokud objevíte poškození na zboží až po rozbalení, prosíme, opět věc vyfoťte a ihned se s námi spojte. Jsme zde pro vás a společně najdeme vhodné řešení.

Kolik času máte na nahlášení poškozené zásilky?
Pro uplatnění reklamace je nutné událost nahlásit maximálně 24 hodin ode dne doručení zásilky. Na pozdější reklamace již bohužel přepravní společnosti neberou zřetel, tím pádem ani my nejsme schopni reklamaci u dopravce podat.